Söndag

Hemma i Bruza, utan datorn  :(, så nu får jag sitta vid morsans skitsak, men jag kan ju ialla fall blogga :)

Var på Bio igår, det var mycket trevligt, det var dock en rätt tråkig publik under mamma mia, vad jag har hört så brukar publiken aplodera och massa sånt, men icke igår,
Men det ska komma en Sing a long version av den, Den måste jag gå på! fy vad roligt att sitta och sjunga med med en hel publik, Den var riktigt bra faktist!

Och så var vi på Arn med (2 filmer på samma dag :D) Den var inte lika bra, den var ju intresant och så, men tråkig, ja allt behöver inte va roligt i livet, men det underlättar, men jo den var rätt bra den med.

Ne palla med den här skitadatorn, jag har ju 50 kanaler här hemma, sätter mig vid tven.

PS. Jag har fått nya glasögon :D. kanske lägger upp bilder någon gång.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej Emma! Asså du måste hjälpa mig att göra min blogg mer "personlig"!!! Asså jag fattar verkligen hur man gör!?! Jag behöver hjälp!!!!!! :P :D

2008-09-28 @ 12:30:37
URL: http://sofiephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback