Underhållning när man har tråkigt

Har sjukt tråkigt så jag snodde en liten lista från isabellahall.blogg.se

1. Hur gammal är du? 23
2. Hur gammal känner du dig? 40, har blivit sjukt tråkig,
3. Vad har du gjort i dag? sovit...lite för länge, kastat i mig en avocado och stuckit till jobbet
4. Vilken film såg du senast? ...hmm...kommer ej ihåg men håller på att kolla igenom gosip girl
5. Vem ringde du senast? Andreas så klart :)
6. Är du besatt av någonting? Andreas...och just nu brieost
7. Är du rädd för blod? Nej
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Kontor med cirka 50datorer runt mig, ett par kollegor kvar
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Olof Palme, Carl Bildt, Göran Persson...ne kommer inte heller på några fler
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nope, tänker inte fuska :)
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart
12. När vaknade du i dag? Först vid 7 sen vid 12
13. Vilken är din favorithögtid?... Jobbar alltid så alla för då får man mycket pengar :)
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Asien, Jag vill så till Japan, NU NU NU!
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Mariannelund
16. Hur vill du tillbringa din pension? 
Resa och sova och sola....då behöver man ju inte oroa sig för canser för den står ju ändå för dörren :)
17. Vad lyssnar du på just nu?
Moina kollegor som pratar med kunder
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nope
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Chilibea
20. Vem är din favoritkändis?
 Hmm...har nog ingen
21. Vad är du på för humör just nu? 
Mellankolisk, lugn... stressad för där tog min rast slut...får fortsätta om en stund.
 
.....
 
22. Vilka världsdelar har du varit i?Europa,
23. Snarkar du? Ingen aning...fråga Andreas, han har aldrig klagat
24. Vilka yrken har du provat på? Fabriksarbetare, vårdbiträde och kundtjänstmedarbetare
25. Hur går du helst klädd? svarta byxor och någon kul t-shirt
26. Vilket stjärntecken är du född i?
 Tvilling
27. Vilket är ditt favoritgodis?
 Lakrits!
28. Vad sa du senast? " Jag tror inte den är operatörslåst men jag är inte säker, kolla infobasen"
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? ....I gymnasiet var de kul med medieproduktion
30. Vad har du på dig just nu? Svarta byxor, svarta tröja och en svart/vitrandig t-shirt
31. Vilken är din favoritaffär? TGR
32. Vad har du för storlek i kläder? Lite för stort för att jag skall tycka det är okej
33. Vad har du i dina fickor? plånbok, tampang, ett schema, mobil och nycklar
34. Vad köpte du senast? Kött för 1000spen
35. Hur många gånger har du flyttat? 8, har firat de senaste 5 jularna boende i olika lägenheter, förhoppningsvis fortsätter inte det till näsata jul.
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? en vän? (tror inte de är ett okej svar) en höna och en ko så man kan få näring
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
 älskar att sova på morgonen :)
38. Senaste filmen du såg på bio? Någon konstig film med han som spelar Borat
39. Har du blivit sydd någon gång? opererat blindtarmen så ja.
40. Har du någon gång badat naken utomhus? månaga år sen, men ja
41. Vad åt du till frukost? en avocoado och lite skinka
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Hemskt, det är underbart att växa upp!
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? 
Har inget körkort.
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Blir glad varje gång andreas diskar, man får vara glad för det lilla :)
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? på sängkanten
46. Vad var det sista du åt?  baconinlindad fläskfilé, avokado och chilibea.
47. Vem är världens vackraste kvinna? hmm, säger ofta att många tjejer är snygga men kommer inte på någon specifik just nu,  
48. Är du blyg? 
Usch nej, mitt jobb hade vart förädande om jag vore det
49. Vilken var den sista konserten du var på? Något dåligt band på Gardenpartyt i Augusti
50. Vad heter du i andra namn? Charlotta Annika
51. Har du varit med om en bilolycka? Nej.
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja.
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Bodypump...eller roligast, tycker de är kul för att man ser snabbt resultat.
54. Har du några husdjur? Dammråttor :)
55. Vill du gifta dig? Mja, trirvs ganska bra som sambo, men å andra sidan vill jag ju uppleva dagen...kan man gifta sig utan att vara gift?
56. Var växte dina föräldrar upp? Småland
57. Har du någon gång ringt polisen? Ja, senast jag tappade min telefon.
58. Har du svenskt ursprung? Japp.
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Mjo, Mange i högstadiet
60. Vilka är dina största svagheter? Att jag är för feg för att sälja.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du är så himla fin, precis så som du är! <3 När vi ses får vi se till att hitta på något riktigt skoj! <3

2013-03-21 @ 18:18:23
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback