Hemma i Bruza

Åkte hem igår för att jag hade SÅ mycket tvätt men inte tid till att tvätta det i vetlanda, och så slipper jag ju göra det själv om jag åker hem :P

Har ialla fall fått min balklänning nu :D, dock är den någon storlek för stor, men mor min syr in den när det närmar sig :).
Ska man lägga upp bilder? eller det kanske ska vara en hemmlihet hur den ser ut?, ee vem bryr sig alla som äser min blogg känner mig ju ändå så väl att det vet :P.

Ursäkta de lustiga bilderna, min mor är inte så bra på att fota och jag är inte s bra på att posa :P (och varför jg står och trycker ihop klänningen är för att den annars skulle åka ner XD)


Kanske ska smaska er med en bild på mina underbart goda bullar ?

Kommentarer
Postat av: Makrill

Åhhhh du ser ut som en söt liten prinsessa!! Jag vill bara krama och pussa på dig!! :P :)

Och dina bullar måste jag smaka på!

2008-09-20 @ 18:24:26
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: bella

shiiiiit vad snygg!!!!

2008-09-21 @ 12:37:00
Postat av: stina

wooooooooooow fiiint, du kommer vara så fin

2008-09-21 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback