Sjukt!

Jag är arg! jag kommer säkert inte kunna kriva varför för jag kommer inte få ut det så bra som det var på tv men jag ska försöka.


Jag sitter och tittar på UR och de snackar om ett främlingsfientligt parti som går runt på skolor med sin info och detta är lagligt! För att "de ska ha samma rätt som alla andra partier" SJUKT! och de som delade ut papprerna blev förvånade över att ungdommarna sa imot och att rektorn borde ta tag i deras språk istället, HALLÅ! Nazism är la bra myckt värre än fult språk?!

Och så påstod de att de inte var nazistiska men patrolerar endå tillsammans med nazisterna i olika nazitåg under tillexempel Pride,

Jaja nu är det idol så nu ska jag ha mitt Idol snack med Emelie :D

Kommentarer
Postat av: Makrill

det där låter ju sjuuuuukt :S

Idol snack med dig är bäst! :D

2008-10-03 @ 07:09:52
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback