Långt och jag gissar tråkigt blogginlägg

Har hafft en sjukt bra vecka :D. Eller ialla fall de senaste dagarna, så jag lägger upp några bilder.

Jag och Bella var duktiga och bakade dammsugare till fikat i skolan :D
  

Och så bar det av till värnamo för att träffa Stina över en natt, Det blev aliasspelande där jag och stina och en tjej till förlorade stort! men huvudsaken är ju att det är roligt och alla är med :D. och så var det mys med massa jammande :D, Och en Oscar fyllde år med så Grattis till honom :P
    

Och nu lördagkväll som det är blev det biotittande med trevliga människor i klassen :). Kollade på Patrik 1,5 typ en av de bästa filmer jag sett!
  .

Tack Allt folk för den hr helgen/veckan!





Kommentarer
Postat av: Makrill

ni verkar ha haft det kul!

2008-10-12 @ 17:58:17
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback