L is for the way you look at me

Om jag i normala fall är kärlekskrank är det iinget om man jämför med hur det är nu!
Jag brukar påstå att jag inte kan få någon kille för att jag är för kräsen, men jag trorinte det är så, jag typ hittar på fel för att jag ändå inte kommer få dem som är så pass bra att de vill ha mig. och ja lite kräsen är jag, men det tycker jag man ska va! man ska verkligen inte ta första bästa, men ja, då får man ju leva som singel med :(,

typ gråtfärdig, men försöker övertyga mig själv om att jag fortfarande är ung, men jag vill VILL!

Kommentarer
Postat av: Makrill

att vara singel är inget straff! men jag förstår att du vill hitta någon! och kräsen ska man vara, det är skit bra! och även om det känns rätt segt så kommer han! han kommer en dag för att bara få vara med dig! :)

2008-10-08 @ 22:06:56
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback