Helgen

I helgen gjorde jag nåt som jag inte riktigt trodde skulle falla mig in, Jag åkte iväg typ 1,5 timmar bort för att träffa en människa jag fkatist inte känner, men har märkt är mycket trevlig, vilket han oxå var :).

Det blev mycket matlagning och bullbakande, och en del snackande,

Men jag hatar att jag ska va så jobbigt tyst hela tiden, men det var ju faktist bara så att jag hade inte så mycket att säga, blir lixom bara pinsamt om det sitter en hög med folk som är jättetajte och jag lägger mig i.
För den gången jag pratade gjorde jag bort mig åt sjukt! om du undrar vad det var får du fråga för det skriver jag inte här.


Kommentarer
Postat av: Makrill

men vilken grej du har gjort! :D

Sjukt modigt! <3

2008-10-05 @ 18:48:45
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback