...

Skulle träffat Stina och Emelie idag, men jag var trött och stina var på trafikskolan och kom hem sent, och Emelie svara inte så det blev inget,
hoppas på att det  blir imorgon istället,
Var hos tandläkaren idag, gjorde ett tandavtryck, för jag ska få en bettskena som jag ska ha på nätterna för att inte gnissla tänder,
och så var det ju bra att göra den nu för om ett halvår får man börja betala för tandvården,

Resten av dagen har jag lyssnat på en ljudbok typ XD, kanske är nördigt men jag tycker det är soft så :).
lyssnar just nu på Tyskungen av camilla läckberg, har redan lyssnat på de 4 första är nu inne på den sista, sjukt bra böcker, jag önskar att jag kunde skriva så, däckare lixom, sjukt coolt, riktigt kul med, sitta och räkna ut vem mördaren är och så, i den förra räknade jag ut det efter halva boken =D :P.jaja vem bryr sig XD

Jag har bakat kladdkaka idag med, den blev extremt bra, *nöjd* börjar nästan bli proffs XD

image5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback