...

Det här suger. jag var på asbra humör.
men nu har jag fått en uppgift att skriva n text 
men jag suger på det och jag vet inte vad jag ska skriva så det suger!
 Blä!
Just nu fick jag en sån där kännsla av att inte vilja leva igen, får det varnda gång jag får en motgång.
Jobbigt nog så är det mesta i livet motgångar och det känns faktist som att det vore enklare att bara sova eller att hellt enkelt inte leva. eller det vet man ju inte man vet ju inte vad som händer efter livet.
men men
 Skriver nog om en stund igen när det blir mer jobbigt, eller förhoppningsvis är jag på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Lägg av!!! du ska leva!!! Nu blir jag arg på dig, hur ska vi klara oss utan dig!!!

2008-03-19 @ 13:01:47
Postat av: Hedda

Emma emma emma... Helt seriöst, hur skulle ett liv bli utan dig? :S Du ska veta att du är en sjukt uppskattad person, och tror det eller ej, men man blir alltid glad när man är med dig! Du är grym helt enkelt!

2008-03-19 @ 16:33:40
URL: http://amberheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback