...

Jag sitter och roar mig med att kolla runt på massa bloggar och blir hellt svartsjuk
, jag vill med kunna skriva, kunna få folk att vilja läsa det jag skriver,
Fatta att ha de som jobb, så sjukt kul, bara gå runt å hitta saker att blogga om,
typ kändisbloggare som Alex Shuman, eller modebloggare som Elin kling, så sjukt coolt.

Eller bara att vara bra på att skriva typ som
 Makrill, makrills.blogg.se
eller moa, Mbladh.blogg.se

Så sjukt coolt,
fast om man ska hålla på ´med det skulle det ju kunna vara bra att ha en dator, det måste jag se till att skaffa, nästa projekt i livet,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej emma! jag har aldrig tagit tag i att kolla din blogg forut, an sa lange har du borjat de flesta med samma fras. Men jag har typ bara last de tva oversta. Nu ska jag kolla in resten av ditt liv..... skaffa en dator!!!!!!!

2008-03-12 @ 08:55:38
Postat av: Makrill

Awww vad söt du är :) men min blogg är inge kul egentligen (: haha

2008-03-12 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback