ingen skola på mer än 2 veckor :(

Det här suger! jag vill verkligen inte va ledig, jag älskar verkligen min skola, jag fattar inte att jag om mindre än ett halvår aldrig mer får komma tillbaka dit. Jag älskar min klass! Vi har de bästa lärarna man kan ha!

Nu är det ju bara jullov och vi ska tillbaka dit, men jag höll nästan på att börja böla redan idag, hängde i armen på kim och runt halsen på Ange typ hela dagen idag, jag vill helt enkelt bara gå i skolan! Skoldagen var ju helt underbar idag, sovmorgon,och sen bara gå ner och umgås med alla underbara i skolan!

Kvällens musik:
 
Elin Sigvardsson,

Kommentarer
Postat av: Makrill

Franska är oerhört vackert!

Nej du får inte mina arbetsdagar ;) Jag behöver dem till körkortet. Men de frågade efter nytt folk när fick brev häromdan. Testa igen! Visar man intresse tillräckligt så går det till slut!

-----------------------------------------

Kommer sakna dig :(

2008-12-22 @ 19:42:23
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Nelle pelle

Blää, låter jobbigt :( men du får helt enkelt arrangera en klassfest typ en gång om året så ni ses då! Och jag smiter in såklart med ^^

2008-12-22 @ 23:01:47
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback