Sthlm i mitt hjärta,

Vart några av de underbaraste dagarna på länge!
Gårdagen och dagen idag har ägt,
Vart i Sthlm, vi var på Sveriges radio, typ hur coolt som helst, jag älskade det, jag vill jobba på radio!! verkar så sjukt kul!

sen åkte vi och käkade på någon resturang, den dög dock! jättedyrt inte alls vart pengarna och gott var det la men inge överdrivet,

sen åkte vi till vandrarhemmet, där vi körde en lek som var välldigt bra för att lära känna varann, och det var första gången någonsin vi verkligen var hela klassen, det ägde, min klass äger MP06 <3.

Sen idag bar det på morgonen av till Expressen, det var lite halvsegt faktist, coolt men segt, vi fick sitta och testa att göra tidningssidor, men jag hade hellre typ gått och kollat mer uppe på tidningen än vad vi gjorde,

och sen gick vi på stan, drottninggatan, det är ju hur coolt som helst, massa coola affärer =D.

och sen det sista vi gjorde var att kolla på parlamentet, sjukt coolt att va där, det spelas ju faktist in på svt så vi har ju vart lite på svt med, och det var ju coolt att se den koridoren och det som man ofta ser på tv,
men ialla fall parlamentet, det är ju Coolt att man har vart där, men dte är rätt överskattat faktist, det var ju kul och så, men man fick ganska träsmak i baken på slutet och det var ju faktist bara några få skämt som var roliga,

sen bar det hem :(, var lite vemodigt, jag älskar att umgås med min klass <3,
men nu ska jag gå och sätta mig vid min splitter nya dator och se om den är fardig instalerad=D.

PS. SR äger
Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkade vara en mycket "cool" (ett uttryck som användes mycket i inlägget :b) resa.

kul med ny dator! :D

2008-04-05 @ 14:21:07
Postat av: Stina

oj glömde skriva att kommentaren var från mig :b

2008-04-06 @ 12:36:14
URL: http://fagbag.blogg.se
Postat av: Makrill

Skit kul va det

2008-04-06 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback