...

Blev en lite kul morgon XD, vaknade vid fem i sex (kändes mycket tidigare efter som att jag sommnaede vid 3) av att jag blev bombad med mess av Nelle, och hon bad mig komma in, så jag tog på mig mina byxor och gick ut i trapphuset, där det STANK bajs,riktigt fruktansvärt, när jag kom in visade det sig att det vart en gubbe och dratt i hennes dörr typ en halvtimme och hon inte fått tag på någon, Hon hade till och med ringt polisen men inte ens de brydde sig, de har inte kommit än, och det är 2och en halv timme sen hon ringde nu, så jag tror inte de kommer, men skary var det XD, men nu har Andreas kommit till hennes undsättning så jag tog och gick in till mig igan, och har nu tänkt att sova =D

Så godnatt igen

....Eller nu såg jag i trapphuset att polisen kom XD. kanske skulle va lite nyfiken och gå på toa, men det vore så pinsamt så vi skippar det XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback