Kramar

Vart en sjukt bra dag idag :). träffat massa trevligt folk, alla har var så glada och massa =D.
Började med att jag kom till skolan och jag och Emelie typ hälsade genom att ta ihand :P. sen kom Bella och då fick jag en kram :). (mycket kramar idag) sen så hade lärarna en konsert på typ 15 minuter, sjukt kul :P.
och lite fika sen var det grötätande =D nam nam, och så lyssnade jag och emelie på vårt radioprogram, sjukt bra, förutom klippen mellan musik och tal :P. sen var det dax att åka hem, men först kramar =D, fick en kram av Ninni, blev asglad =D, och sen av Icca och Emelie, <3<3<3, skulle kramat Ange med, men hann tyvärr inte vänta på henne :(, då hade jag missat bussen.  Sen vid busshållplatsen träffade jag massa trevliga esteter, som Hedda, Benita, Linda, Nisse, och någon mer, hette han Nemo? tror det, trevligt var det ialla fall, sen på bussen fick jag ännu mer kramar eller en till ialla fall :P, av Benita, sen inne i Eksjö träffade jag och Linda på Linnea och Emelie C, så vi gick lite med dom på stan, typ väskan, tills bussen kom, och nu sitter jag här hemma och glor, och funderar på varför jag skriver det här, fy vilken sjukt tråkig blogg :P, hade ju bara kunnat skriva att jag fått massa kramar =D

Kommentarer
Postat av: Makrill

Usch vad jag kommer sakna dej!!!!

2007-12-20 @ 20:30:15
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback