Julafton

Nu är det jul igen i bårde slott och koj och över hela landet drar en kolektiv noja.

Nu ska man iväg om en stund och fira jul, det ska nog bli trevligt, men lite överskattat, man jag ska va glad att jag är den jag är, mina föreldrar är inte rika men jag får ju ialla fall julklappar och julmat, och jag har en familj att fira med, kanske inte den bästa men en familj.

Julen ska va en tid av glädje, jobbigt nog är den inte det för alla :S. hörde en i morse på nyheterna som inte visste vad han skulle göra i jul så han gick runt på centralen i sthlm och letade efter en bra resa för att hittanågon stans att åka sen skulle han fira med att sitta ensam och supa :S.

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback