Annandagen

Gick upp tidigt i morse efter en askul men sen natt med Emelie, Stina och david. hmm det där blev fel,
men gick ialla fall upp tidigt för att åka iväg med tåget till jkpg där Siw(moster) och hans, (hennes man) och mormor och morfar mötte upp, Så åkte vi direkt till hjortsberga för att ha en sjukt trevlig dag, började med att vi käkade kalkon och potatis, (asgott) sedan gick vi ut och satte oss i badtunnan på mina kusiners gård(där vi då spenderade dagen) och satt där någon timme eller nåt, hade kunnat sitta där ett par timmar till men då hade efterrätten smält som bestod av bananasplitt, så kollade jag moa (kusin) och hennes kille oliver på film, Music and lyrics, den var bra, dock extremt amrikansk, sen så var det några som gick ut och badade igen men jag följde inte med för det vankades Monopol vilket jag finner som ett välldigt roande spel, var dock 2a av 5 som åkte ut, Therese och Oliver satt länge kvar på slutet (vår släkt är tydligen inte bra på affärer och spel :P) och bytte pengar och gator mellan sig, men tillslut fick Oliver ge sig och Theres fick en välförtänt vinst.
Sen satt vi en stund och konveserade om hur det skulle va att se en dag som en hund, alltså se livet ur hundperspektiv, typ Theres går runt med samuel i koppel och samuel springer naken på alla fyra och slickar och pinkar på allt och alla.

Nu sitter vi i Samuels och Thereses lägenhet och samuel och hans vän Per ska ut och jag ska sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Makrill

Du verkar ha skoj :)

2007-12-27 @ 18:31:13
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback