...

Jaha då var man i skolan igen då, SEGT! men ändå glad, kul att träffa allaefter helgen igen :). har dock sovmorgon men kan inte ta varapå den, störande, GE MIG EN LÄGENHET!!

Jag satt ch tänke på tåget i morse, satt och kollade i spegelbilden som blir i speglen av mörkert, och tänkte att jag är faktist inte så ful somjag alltid tycker annars, kanske var det sminket, håret eller så var jag bara allmänt glad, för hur mycket jag än kommer villja vara någon annan kommer det aldrig att inträffa så då kan jag ju lika väl lära mig att jag är den jag är och får nöja mig med min långa näsa, Jag kan ju alltid se till att gå ner lite i vikt, färga håret, sminka mig, men jag kommer alltid vara jag och det är bra, om du inte vill va vän med mig för den jag är är det inte mig det är fel på.

Kommentarer
Postat av: makrill

du ska inte ändra dig ett skit. Du är fin, du är bra, BÄST

2007-12-17 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback