...

Morsor är lustiga, ialla fall min. men nu ska vi ialla fall bort på julafton =D blir att vi åkar till min moster utanför jkpg, blir nog trevligt, sen får man se vad som härnder efter jul, blivitbjudna till min andra moster på annandan, vora askul att åka dit, inte träffat kusinerna sen förra julen, det är synd att vi har tappat kontakten så, var ju typ bästa vänner som barn, även om vi bråkade :P och jag var typ 2 meter ifrån att kasta en krocket klubba i skallen på Moa :P. sorry moa, efter det fick vi typ inte spela krocket med :P, jag minns att vi spelade en gång till sen med bella och emma, hette dom så? men det blev bråk då med och jag stod ute och asgaravde och Moa gick in. men ialla fall, vi var ju ialla fall  "kompisar" :P. nu vet jag inte ens om vi skulle kunna snacka med varann, vore kul att se =D därför vill jag åka till hjortsberga (stavning) på annandagen, alltså kul att träffa alla andra med då, fast igentligen hoppas jag på att kunna åka dit utan morsan och ulrika, men det blir nog jobbigt för jag har typ inte pengar förens febriari och dom ska jag ha till när jag åker upp till uppsala =D.

Men ialla fall nu snackar samuel med morsan i telefon, han kanske kan få henne på andra tankar så att vi ialla fall åker dit på annandagen, okej nu har jag tjatat om det här en stund så nu kanske det är dax att lägga av, skriver nog ett nytt inlägg om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback