...

Tog mig sovmorgn i morse och skippade samhällen, men nu är jag ialla fall här, i skolan alltså, tror inte det gör så jättemycket, har typ ialla fall vg utan att ha gjort ett skit.

ska man försöka få ner någon smart tanke man har här oxå? verkar som det är det folk har bloggar till, men det blir lite svårt, jag är ju jag lixom, tänker mycket, men vet inte om det är spc smarta tankar och kan dess inte få ut  dom ur mitt huvud och ner i text.

men jag kan ju passa på att klistra in ett inlägg jag skrev i min blogg på lunar för några veckor sedan, vem det är till får du räkna ut själv, ta åt dig om du känner att det är till dig =D

Du käre vän, jag tycker så mycket om dig, jag är så glad att jag har en vän som du, det är så svårt att inte tycka om dig. Om man ändå var som du, du är så perfekt och alla tyr sig till dig. Du är smart och folk lyssnar när du talar. Du är den jag alltid velat vara. Jag får nöja mig med att vara den jag är. Även om alla säger till mig att det är bra så kan jag inte ta till mig det för jag kommer aldrig bli den förebild för folk som jag vill vara.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer alltid vara MIN förebild

2007-12-14 @ 10:57:03
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback