En av mina tillflyktplatser

 
 
På teven spelas en nyinspelning av sound of music, jag hör att det är där men mitt fokus är på datorskärmen. Blev just distraherad av en tanke. Jag pillar med mammas julklapp (ja hon kommer få den en månad eller två för sent) jag färglägger deras bröllopsfoto när den jobbiga tanken slår mig "Detta kommer göra mamma och pappa glada"...Det går inte! Pappa kommer aldrig få se bilden. Det är så svårt någon som alltid har vart där finns inte mer. Oftast är allt som vanligt, jag tror jag försöker tänka att allt är som vanligt men det är det inte, men tankarna är för svåra för att orka med. Går åter tillbaka i min tillflyktsplats, hej photoshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback