Tänk på annat

Oj! har visst inte skrivit här sen jag flyttade till kalmar!
Kanske ska ge bloggen en uppdatering.
Jag har de hur bra som helst här. Träffat så sjukt roliga människor,
hmm, kom just på att jag inte hade något annat att skriva än att folket är kul och att jag trivs så bra!

Men (de här är inte rumba ) vissa tankar jag inte vill ha finns kvar. Jag undrar om de någonsin går över.
Mina tankar om att vilja vara med dig är i princip borta. Men kännslan av att vilja ha kontakt är den jobbiga.
Vill bara be om ursäkt. Kan man på något sätt bestämma sig för att sluta älska en människa?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är tyvärr inte så lätt :/ ... Även om man ibland skulle önska att det vore det!

2010-10-06 @ 19:03:26
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyvärr, en smart människa sa en gång att känslor går på autopilot. så det är bara att vänta på att det släpper, även om det suger svettig åsnepung.

alla är utbytbara, så du vet. <3

2010-10-11 @ 18:07:27
URL: http://parboiled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback