Tillbaka!

Ja då var man tillbaka i Smålands djupa skogar igen. än så länge har det faktist vart riktigt trevligt! Träffat än hel del kompisar och har några kvar att träffa.

Men nu vill jag tillbaka! Jag önskar att det bara var så här! jag var hemma några dagar och sen skulle jag få åka tillbaka och umgås med alla på folkhögskolan, sova på smeden, äta framdukad frukost i matsalen, ha lektioner med en underbart rolig lärare! Livet på folkhögskola är nice! och jag är glad att jag spenderade så mycket tid där som jag gjorde under året. synd att det bara var ett år med de underbara människorna, men jag är glad att jag tog vara på tiden :).


Bilden tagen ur ett fönster på mitt barndomshem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

it's good 2 have u back! :D

2010-06-09 @ 14:03:35
URL: http://parboiled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback