Ja!

Jag är så glad över att bli äldre! Mitt liv var lixom bra fram tills jag var 6 år, då bodde brorsan hemma, man sov hur länge man ville, bara umgicks med mamma hela dagarna (inget jag skulle vilja göra nu, men då var det skönt). Efter det blev det bara skit, fram tills för nästan 4 år sen! Dagen då jag slutade högstadiet! Då var jag lycklig, men inget mot vad jag är nu! om 4 månader slutar jag gymnasiet, och jag kan göra precis vad jag vill! Och idag vet jag precis vad jag vill göra, jag vill flytta till Irland! Fatta vad skön tanke, att jag snart kan göra vad jag vill! hmm, Vad vill jag göra imorgon, det märker vi då :D.

  
Jag var 17 år....Denna min barndomsby får mig nästan att börja gråta av olika känslor när jag tänker på den.

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag älskar dig.

2009-03-16 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback