bokcirkel och skola

Tänkte börja skriva kort om iförrgår, åkte då på kvällen till Nelle på min veckliga visit, Den här gången för att träffa Nelle och Emelie, och så kom Hedda med en stund då :)... men ialla fall, vi skulle ha bokcirkel, så när vi kom dit drack vi expresso (mycket mjölk och banansmak) och åt bullar,(och 7 sotters kakor). så började vi prata om vilken bok var och en läser just nu, och sedan gick vi in i sallongen där vi satte oss i fotäljerna för att bläddra lite, Jag tog mig en bildextra, tror Emelie hade en häntextra och Nelle hade någon annan "bok", och diskutionerna gick heta om vad vi tyckte!



Och idag var det skola igen...känns ju så där, skönt och kul att träffa alla men sjukt jobbigt att kliva upp :S. och jobbigt att plugga med för den delen... satte ju igång med celler och molekyler och partiklar direkt så där på morgonen, men men.

Kommentarer
Postat av: Nelle kungen

Haha, våran bokcirkel är bäst! :P fast jag har köpt en bok idag :D Som heter "kollektivt självmord" :P

2009-01-08 @ 20:59:02
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: Makrill

hihi thank you :)

2009-01-10 @ 15:20:25
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback