Trött och glad!

Sket i att jag var sjuk igår och tog mig i kragen och packade och åkte till Värnamo igår ialla fall! det var bra! Jag är så glad, Jag har så roligt med Stina, vi har så mycket minne att snacka om och skratta åt!
Jag är ennu inte helt frisk, och kanske borde tatt det lungt idag, Och det gjorde jag ju ioch för sig men inte som jag hade tänkt, blev mycket bättre än jag hade tänkt!
Blev att sitta och ta det lungt på stationen i Nässjö, kan tyckas tråkigt, det kanske det var med, men stina (och mamma) underhöll mig rätt bra så det funkade hur bra som helst :D.



För övrigt Go Carolina af ugglas i melodifestivalen!


Och det här är till Bella och Tintin! Ni Måste kolla den här vidion!



Kanske inte den ni menar men jag minns den sjukt väl! Det finns en senare version med rörliga bilder, men det är den här jag minns!

Kommentarer
Postat av: Nelle

men skönt å inte sitta hemma bara å va sjuk! :P

2009-02-08 @ 10:42:18
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: Ninnie

ÅH blåloket!!! vi har den filmen på vhs hemma! :D så sjukt bra!!! :D

2009-02-08 @ 16:03:00
URL: http://ninniej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback