Svenska

Jag hatar att ha svenska! jag känner mig hela tiden så dålig! jag vet inte vad jag ska skriva eller säga, att behöva bli betysatt lixom! det suger, och så tycker jag synd om de i min klass som kommer behöve sitta och lyssna på vad jag är tvungen att säga för att få ett betyg. Lixom, varför ska de behöva sitta och lyssna på vad jag har att säga?. här är det ju lixom en annan sak, här har både jag valt att skriva och de som läser valt att läsa, men i skolan gör man allt för att man är tvungen till det. och så har man ju bara massa jobbiga saker att snacka om. Om man fick snacka om vad man ville och inte var tvungen att snacka om massa förutbestämda jobbiga ramar skulle det la inte va nåt.

Gha! jag vill inte. jag är så galet arg på morsan just nu!

Kommentarer
Postat av: Makrill

och vad har din mor med svenskan att göra? :P

2008-11-21 @ 12:58:55
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback