strange

Kalmar är verkligen helt underbart, mycket plugg nu
framöver i skolan pågrund av att vi den här veckan
på riktigt har börjat med programmering och C#.
Trotts plugget så är de sjukt kul, dels de vi pluggar
men framförallt att plugga med dem i klassen,
att sitta i skolan och hjälpa varandra, ha sjukt
trevliga människor att spendera dagarna med.

Men en grej känns konstig, jag vet inte vad jag
tycker om den, vad jag vill och framför allt vad
en annan person vill. Men jag måste påstå, att jag
är ganska så glad...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dina kommentarer på min blogg! :* (hur onykter du än är när du skriver dem, haha) <3

2010-11-19 @ 13:16:31
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback