tänka sig!

Jag skriver ett blogginlägg! Och designen är ändrad med, en lätt design, men jag var rätt så trött på det som var förut, haft det några år nu, så nu kör vi på lite mer nedtonat och mycket white space :D.

Jag tänkte att jag kanske skulle börja ta upp det här med bloggandet igen, men jag tror inte det kommer gå så bra, och så är det ju roligt med bilder på en blogg, men jag har tyvärr ingen fungerande kamera och så tycker jag mest det är jobbigt att fota när jag är ute. Men jag hoppas det är okej för dem som tagit bilderna på folkhögskolan under året att jag lånar några bilder och lägger upp?


Första utekvällen i Karlskoga var underbar, trotts att den balla ut, Charlie satte ribban tidigt ;).


Den kåta kamelen var med oss rätt så tidigt under året. får se om det snart görs ett kollage med flera.


Spadet-posen måste ju få vara med på en bild.


Vi må vara runt 20 fysiskt, men psykiskt...


Sjukt grymma tjejer allihop! Ni är bland de bästa vänner man kan ha!


Ni är kärlek för mig!


Det gör ont i mitt hjärta att det bara tog slut för du har gjort mitt år så bra Erik. men de är så det är livet går vidare. Charlie, vi har haft ett sjukt kul år :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback