Växjö

I Tisdags åkte jag in till Vetlanda för att träffa Emelie och Bella, vi hade sushi/fläskfilé-picknick och det var allmänt trevligt :). Sedan när min buss skulle gå så var den typ 30 minuter sen, så då kom det en annan buss som gick mot Växjö, jag fick plötsligt en lust att hoppa på den, och det gjorde jag, så nu sitter jag vid min brors dator i väntan på att jag ska åka hem igen, för imorgon blir det jobb, weho, jobba på midsommar känns asnice! pengar :D.

 Igår var en mycket nice dag, gick på stan en bra stund, jag trivs så bra i Växjö, de har de butiker jag tycker om och är en lagom stor stad. passade även på att ta med Samuels kamera ut och fota lite, kan ju slänga upp ett par bilder.






PS. har inte photoshop på den här datorn så ingen redigering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läckra bilder!

2010-06-24 @ 20:58:48
URL: http://parboiled.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fina bilder! =)

2010-06-26 @ 14:48:42
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback