Tummen upp


Tummen upp åt allt möjligt. som att jag gar underbara vänner! Jag har verkligen tyckt illa om att flytta hem igen, och ja, det är jobbigt. men det är så roligt att träffa allt underbart folk här hemma! som Stina och alla bra folken i Landvätter (Vetlanda):D.

Tummen upp för att jag blev så förälskad i folkhögskolan! det är trist att det är slut, men som Ida sa, man har det här året som i en liten ask i huvudet att tänka tillbaka på allt underbart som hände under ett helt år, och alla underbara människor! och Snart åker jag ju upp dit för att umgås med allt bra folk och gå på festival!

Tummen upp för jobb med trevliga och roliga arbetskamrater som uppmuntrar när man gör något bra, och så att man får pengar så klart.

Tummen upp för en icke planerad framtid! jag kan göra vad som helst, när jag vill var jag vill :D.

Kommentarer
Postat av: Mona Sipinen

Hitta ingen gillaknapp men gillart i vart fall.. ;P

2010-06-16 @ 21:47:04
Postat av: Emelie

Hihihihih tack Emma :D Förstår att du saknar de trakterna, men du ska väl dit snart igen? :)



Älskar att du kör tummen på många bilder! Det är liksom.... du :D

2010-06-18 @ 11:54:09
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback