Sommar, Indeed

Nu är ju sommaren här iallafall, jag har dock en rätt tråkig sommar. jobbar mest, och när jag inte jobbar är jag för trött för att hitta på något. Har dock faktist 3 lediga dagar på raken nu! de ni, är inne på min andra, och igår gjorde jag inte mycket på dagen. tog dock en promenad med stina, mys :). hmm, idag var tanken att jag skulle åkt till Nelle, men missade bussen som gick vid bra tid. men vad ska jag göra nu då? Ses imorgon istället Nelle? får nog bli så.

hmm, slänger upp lite bilder från en helt underbar fredag, lånade av Emelie och Bella.


Började med grill och chill hos Bella


Sen blev det till att softa på en gräsmatta i Vetlanda


Mer soft! kan ju tillägga att gräsmattan låg precis predvid där Nelle bor (y)


Sen blev de slagg i bilen, inte det bekvämaste, men det funka! Tack Emelie för sovplatsen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback