Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes, tagit studenten och börjat på folkhögskola
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något, i så fall var de la nåt med vikten men palla bry sig. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mjo, ja, kanske inte närmsta vännerna, men Lisa..
4. Dog någon som stod dig nära? Nej det tror jag inte
5. Vilka länder besökte du? hm...Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?Året har vart underbart.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 Juni.
8. Vad var din största framgång 2009? hmm, kom in på skolan.
9. Största misstaget? Köpte en cykel!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte nåt nämnvärt.
11. Bästa köpet? Kläder! :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra, prylar, kläder, mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hmm, god morning, herr horst- Efter en video Bella la upp i sommras. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare än året innan, eller ja, gladaste året i mitt liv :).
16. Vad önskar du att du gjort mer? sparat pengar kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos mor och far med min syster hennes kille, och mormor och morfar.
19. Blev du kär i år? Mycket!
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother, hmm och så har jag följt Andra avenyn.
21. Bästa boken du läste i år? Millenium serien.
22. Största musikaliska upptäckten? Milissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hmm, minns jag inte.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var trött efter studenten, gick upp tidigt och åkte till nyhem och vad där.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag tror inte det! Eller spenderat mer tid på skolan kanske.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? min.
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna från MP06, vännerna från öland och Vännerna på folkhögskolan.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ola Rapace ;)
31. Vem saknade du? Under 2009 var det nog mest Sale.
32. De bästa nya människorna du lärde känna? Kan jag inte välja! Dem jag lärde känna på Öland, och dem jag lärt känna på folkhögskolan är fantastiska!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ola Ola Ola Ola Ola !! RAAWWRR

2010-01-07 @ 22:33:35
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Kika gärna in min blogg! :) http://www.ninaek.blogg.se

2010-01-14 @ 19:04:21
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback