utekväll

Blev en riktigt bra kväll än då. orsaken till mitt förra inlägg var bara att jag är fruktansvärt trött, och blir då väldigt ledsen och inte riktigt på humör för att träffa folk. Men bara vi kom upp till Wille så var jag på bättre humör.
Det blev lite förfest med "Hur fan visste du det"

och så blev det dang, mycket trevligt ställe det, inte så mycket folk, Nice att bara ta det lungt.

Men stack ialla fall till hotellet och dansade sen, Såg oxå en kille som tog fram väldigt lustiga kännslor hos mig...har inte ens på riktigt någonsin pratat med honom.

Och vid kebabvagnen, brukar jag ta kebab i bröd, men idag tänkte jag att jag skulle ta något annat, så jag tog en tunnbrödsrulle med mos och KORV! skulle jag inte gjort, påmins just nu om varför jag det senaste inte käkat korv, *rap*

Tack Belle för en bra kväll än då :D!

Kommentarer
Postat av: Nelle pelle

Var det han som börjar på I? ;)

2009-01-11 @ 15:40:24
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback