Idol, förebild, beundran

Det hyser jag för en viss känd man, jag tycker han är så sjukt ball. Han står upp för mycket saker, och han vågar vara sig själv. Och så är han så fruktansvärt rolig oxå,

Det jag mest beundrar hos honom är hans tro på gud, Det är nog igentligen så jag vill kunna tro, och man påvärkas så av att lyssna på honom,
Jag tror jag har en rädsla för att tro på den gud jag alltid trodde på som bart, för att det har de senaste åren lixom inte vart tillåtet för mig att va kristen, bland mina vänner och så, man har lixom blitt klassad som dum i huvudet för att man har trott, och så har någon snackat skit om någon kristen och tänkt på det...för att i nästa stund skratta låtsas komma på vad man har sagt och be om ursäkt, Är det konstigt att man tvivlar?lämmnar?

Den människa jag här ovanför har snackat om är alltså Jonas Gardell

Kommentarer
Postat av: Makrill

Han är sjuuuukt cool :D Ska vi adoptera honom?

2009-01-15 @ 18:56:32
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback