Fredag kväll

Sitter i min soffa vilket jag har gjort typ hela kvällen nu... borde städa, men det är verkligen något jag hatar! Kanske skulle skaffa städhjälp? eller inte... Men men ska ialla fall käka först, det blir fiskpinnar och couscous, och så klart min älskade Avocado! Gott, nu blev jag hungrig!

Ikväll blir det utgång, Nelle och Emelie J kommer hit och förhoppningsvis Hedda  med <3. Jej, *längtar* men de kommer rätt så sent så jag har nog tid att sitta en stund till och kolla på tv :D.
Men vad jobbigt det blev nu när jag tänkte på att jag skulle ut, vad ska jag ha på mig?!! Får be Nelle gå in i min garderob och plocka fram vad som helst XD.

Ett par timmar senare!

Nu är allt färdigt, lägenheten är städad, kläderna på och sminket lagt, nu väntar jag bara på gästera,
eller nu kom dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback