Debatt!

Jag sitter och kollar på debatt, det är ett program jag tidigare tyckt har vart riktigt bra, eller det tycker jag fortfarande, man får myckat info om mycket och många som är inblanddade får komma fram,
Men varför Janne Josefsson som programledare?, han ger för mycket av sina egna åsikter, jag tycker han ska låta dem som är där för att debattera ska göra det och inte bara vända sig åt ett håll,

Ikväll handlade det om boken gömda som är en bra bok, men nu har det visat sig att den inte är sann, och att "mannen med de svarta ögonen" "bara" misshandlat "mia" en gång, och det här gav Janne sig på mannen om hela tiden, Hallå! det är la klart att mannen mår dåligt över att folk tror om honom att han gjort allt som står i gömda, ja han blev dömd för misshandeln och har tatt sitt straff! ska inte han få må dåligt då?

Byt ut Janne!

Kommentarer
Postat av: Kim

okej, nej älskar´t haha:D

okej det låter ju bra :)

nej jag har bara tagit det lugnt och sen tränat lite!:)

händer imorn då ?:D

pusss

2009-01-15 @ 23:03:32
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Oh, jag tar det sóm en komplimang ;) Tack! God natt och so´v gott

PS: Din header är galet snygg! DS

2009-01-15 @ 23:29:27
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback