ååh!

Jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och blir bara så sugen på att sitta på en sandstrand och grilla lyssna på den här  musiken, med massa goda vänner, Jag älskar att se de här bilderna framför mig, lika dant när jag lyssnar på Elin sigvardsson, då vill jag ha det som jag Hedda och Emelie hade det i lördags, bara ha det på i bakgrunden och de satt och drack vin, men jag vill ha det så med fler tjejkompisar och ost, kex och vindruvor.


Samtidigt när jag lyssnar på det här skriver jag med Nelle och började bara tänka på den där kvällen ute på gården när vi satt och grillade det var en perfekt kväll! Alltså Nelle du är nåt spc för mig, en riktig vän som jag kommer ha svårt att släppa, vi har hållt ihop så länge nu! Jag vill bara uppleva alla kul grejer med dig igen! Som i sommras när vi var ute med Andreas och Netthan, och när vi klippte håret av barbiedockor när vi gick i 5an-6an eller när vi band fast Nallar i fläkten!
Jag minns första gången jag var hemma hos dig och dú lurade mig att stenen i akvarumet lät, då visste vi inte att vi skulle förbli vänner,


Kommentarer
Postat av: Nelle pelle

aaaaw!! jag blir alldeles varm om mitt lilla tuffing hjärta när jag läser detta! hade helt glömt det där med stenen, haha. Sjukt lättlurad ;) <3

2009-01-23 @ 00:03:14
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback