Kväll

Mycket rolig kväll, jag och stina sitter mitt imot varandra och skriver på msn med en kille vi typ kände när han var "barn"  (det är han la fortfarande men)  och tittar på varandra och asgarvar om allt vi skriver, mycket roligt. Och Stina håller på med sin roligaste hobby, plocka dun ur ett par tofflor! mycket roande!

Dagens sötaste kommentar:
Jag satt och fotade stina
Hans (Siws man)
-Är det fotomodell du vill bli
Stina
-Inte direkt
Hans
-Varför inte det vore la ett bra jobb, de tjänar bra.




Kommentarer
Postat av: Nelle

sötstina ^^

2009-02-12 @ 10:25:02
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar hans och siw.. nästan lika mkt som dej.. men DEN BILDEN på mig.. kunde du väl bojkottat?

2009-02-12 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback