Rädsla

Jag har alltid tyckt det vart jobbigt när folk frågat mig vad jag är rädd för och sånt, för jag har aldrig riktigt haft någon riktig rädsla för mörker eller ormar och spindlar och sånt som verkar va det vanligast.
Men idag kom jag på att jag är rädd för att vara tråkig, för att folk ska trycka att jag är tråkig, men det är ju faktist sån jag är! varför ska jag bry mig om det! Jag tycker inte om att festa för ofta, jag är inte på högvarv jämt även om jag försöker. Jag tycker om att sitta framför tven och ta det lung på en lördag efter att ha gått i skolan en vecka. så nu ska jag sluta bry mig om folk tycker jag är tråkig!


Kommentarer
Postat av: bella

det är så himla skönt att vara tråkig ibland! bara slappa och göra ingenting lixom! Och du, jag bokar en singelkväll snart, det var sjukt längesen nu :D

2009-04-22 @ 19:39:55
URL: http://bellaisa.blogg.se/
Postat av: Makrill

Du är INTE tråkig! Det är skönt att slappa och inte gå omkring och vara rolig hela tiden! :P haha

2009-04-22 @ 19:50:12
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte alls tråkig! du är nog den enda svensken jag vet som kan vara social utan att dricka alkohol och utan att tycka det är pinsamt... det är inte många som klarar av det.



tänk bara den gången, du gick fram till två helt okända människor på livets ord och fråga ifall dom kom från trollhättan.



så tråkig är du inte. så det så.

2009-04-22 @ 22:06:17
Postat av: stina

oj det var föresten från mig

2009-04-22 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback