26 april!

jag har fortfarande kvar texten som jag skrev den här dagen för 2 år sen ^^. Det var det bästa dag i mitt liv och jag har nog aldrig vart så lycklig som då!

skrivet 26te april o7
JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!

Idag har varit den underbaraste dagen i mitt liv ever, jag gick fram och snackade med en kille som jag smsat med ...GAHA JAG VÅGADE..tack att du var med Emelie, hade aldrig klarat det utan dig, och tack ni andra i klassen för ert stöd :P, spc Ninni och Bella. Gaha vad galen jag har varit idag ni kan inte förstå hur jag har betätt mig, ingen kände igen mig, om ni tycker att jag är sprallig i vanliga fall så skulle ni sett mig idag...GAHA jag kommer inte kunna sova i natt. Mitt liv äger. snackade med simon idag med, kändes bra att vi kunde snacka någolunda som kompisar igen. och sen så hängde jag med helena i eksjö någon timme i mörkret nu ikväll, vi satt och sjöng The ark och Winnerbäck(stavning) vid kyrkan och jag satt och talade om hur lycklig jag är idag. förresten jag har käkat kyklingsallad idag med men jag kunde typ inte äta, har typ inte ätit på hela dagen (förutom 2 paket balerina som jag köppte och delade med 4-5 i klassen) Gaha för lycklig för att äta.

Och så fick vi våra närvarolappar idag, jag har sänkt mig från 28% frånvaro till 2,8%. GAHA FATTA DET. Love my skola.



Och så fyller nelle år idag med, grattis.

Trodde aldrig jag skulle säga det här men: Jag tror jag börjar bli kär!



Och stina vi får ses imorgon :).älskar dig(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! vad händer ikväll? :)

2009-04-26 @ 13:01:33
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: stina

jag blir så glad varje gång jag läser detta <3

2009-04-26 @ 14:54:24
Postat av: Makrill

Åhhh nostalgi känslor <3

2009-04-26 @ 19:52:17
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Makrill

Awww :$ Tack <3

2009-04-27 @ 13:03:49
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback