Torsdag

Blev en soft dag i skolan, började med att man går dit, och det första som händer är att Emelie kommenterar att där kommer stefan och så drar hon en snabb öveblic över vad han kommer säga så när han säger att han beöver 2 frivilliga skriker jag och Bella, VI VILL! och får då åka iväg till nåt högstadium i stan (Lär mig aldrig namnen på dem XD).
Och en bra erfarenhet är att jag är glad att man mognar med åldern! nu längre skulle jag aldrig klara av den miljön!
Men ialla fall vi åkte dit för att beräta hur bra det är att gå meia, och det är det ju med så det var ju inte så svårt :D.

-Ser du hon där?hon har silikontuttar, hon typ strulade med han som sålde sprit till skolungdommarna,
OJ! där kom hennes man!



Nu sitter jag ialla fall här och skrivar världens tråkgaste blogginlägg och så väntar jag på Bella för vi ska baka till imorgon för vi har fikat i skolan :D.

Lägger upp bilder imorgon hur de blev :D


Kommentarer
Postat av: Makrill

Det gjorde ni nog bra flickor :)

Ja, jag kände mig lite allsmäktig när jag sammanfattade vad han skulle säga på bara några sekunder ;)

2008-10-09 @ 15:03:32
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback