Utekväll :)

Jag och Nelle hade det riktigt trisst igår så vi bestämde oss för att gå upp och sätta oss i relaxen ett tag men där kunde ju inte kvällen sluta :). så vi gick hem och lagade pastasås med tonfisk (det är ju smart när man tänkt gå ut) och så gjorde vi oss iordning och gick upp till dang, där det blev lite pinsamt efter som att vi var själva och hade typ inga pengar att köpa nåt för, men vi köpte än då XD.
men sen kom det ju massa folk och snacka med oss så det blev bra :).
Ner vi sen gick ut från dang så var det 2 typ gubbar, eller nja, typ 30årsåldern som sa att jaha nu kommer det 2 punkare här, HUR PUNK ÄR JAG OCH NELLE PÅ EN SKALA FRÅN 1-10?

Men kvällens höjdpunkt var nere på torget, då såg jag någon jag kände igen och sen en till och sen en till, det visade sig att 2 av dom var min bästa kompis kusiner och de andra har jag träffat hur många gånger som helst på strand och nyhem, SJUKT TREVLIGA MÄNNISKOR, typ de socialasta människorna jag träffat. och de ställde massa frågor till mig, och jag är ju så dm och frågar inte dom nåt! *DUM DUM DUM*

Kommentarer
Postat av: schnitzelninja

Skön kväll ^^

2008-05-31 @ 16:30:33
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: Makrill

skojsigt :)

2008-06-01 @ 18:47:37
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback