Kärlek

Kärleken är tålig och mild.
 Den avundas inte, söker inte sitt, hyser inte agg.
 Den fördrager allt, tror allt, hoppas allt, uthärdar allt.
 Kärleken förgår aldrig."
1 kor 13

Kärlek?, vad är det?,
Glädje? lycka? pirr?
Något som finns för att göra andra svartsjuka?
Finns det kärlek längre?, är det bara en kännsla som kommer och går,
Inom 20 år kommer fler än hälften som gift sig idag att vara skillda igen.

Jag har länge tänkt att jag vill bli riktigt kär, vill jag det?, det jag igentligen vill ha kanske är uppmärksamhet?

Kommentarer
Postat av: Makrill

Jag tror du vill ha någon som kan ge dig all sin tid och massa kärlek och komplimanger. Jag tror att du skulle behöva någon som kan säga till dig varje gång ni vaknar, hur vacker du är. Och varje gång ni ska sova, att han kommer sakna dig när han sluter sina ögon. Någon som verkligen ser hur underbar du är, och visar det för dig varje sekund han är med dig :)

2008-05-20 @ 11:50:41
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback