:)

Sjukt mysig helg!
Började med att kolla på Talang och Nelle sminkade mig, och jag ägnade kvällen åt att lära mig gå i högklackat,
Sen gick vi upp till dang där vi satt och snackade och Nelle såg en söt kille som hon bad komma och sätta sig vid oss och hans kompisar följde med, men den söta killen gick och vi fick med oss 2 snygga killar istället, så det blev att sitat halva natten hos Nelle och snacka :).

och imorse hade jag tvätt, så då kände jag ju faktist att jag gjorde någe nyttigt, och sen gick jag och la mig igen :), vid 11 gick jag upp och duscha och gick till musikcentraeln och träffa alla, och fick med mig Bella hem, så nu har vi lagat mat och sett på tv HElA kvällen, och kollat en hel del på eurovision, men nu har Bella åkt, sjukt trevlig kväll! och nu verkar det som att det blir fest ikväll igen hos Nelle, om de är kvar efter Eurovision då :).

Kommentarer
Postat av: Stina

wuauw, två snygga killar!! det förtjänade du :)

2008-05-24 @ 23:13:06
Postat av: Anonym

jag saknar våra grann-tider då vi alltid drog till dang och raggade killar!

2010-06-24 @ 21:12:10
URL: http://parboiled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback