Ettpatetiskttyckasyndomsigsjälvinlägg

Idag är inte alls lika bra dag.
Mått hallvt dåligt sen igår.
inte vart så ledsen på länge
någe som man sett fram så mycket för, nu är allt förstört, och det är obligatoriskt oxå så man kan inte stanna hemma.
Blir la kul att gå på parlamentet men sen, jag åker hem och bölar i 3 dagar och sen får man höra hur kul allt var och man bölar i 2 dar till.
Ni säger att jag måste med, men jag tycker ni verkar klara er rätt bra själva.

Jag är feg, jag fösöker säga saker men kan inte, så mycket lättare att skriva dem.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godkväll:)

2008-03-21 @ 21:43:16
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Makrill

=( Emma då... Låt inte såna saker tynga dig..

2008-03-21 @ 23:39:06
URL: http://makrills.blogg.se
Postat av: bella

men emma :( du måste med, det är inte något som jag bara säger, för jag vill verkligen det. Man blir så himla glad när man är med dig, du är sjukt bra ska du veta! tvivla aldrig på dig själv! :)

2008-03-22 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback