...

Har igentligen inget att skriva men, skriver för skrivandets skull XD,
är kvar i växjö, har hafft en soft morgon idag med, åt nyss frukost och så kollade vi på andra avenyn samtidigt,
Fatta att det redan är lördag, om en vecka sitter jag och har tråkigt i mon lägenhet igen XD, fasst  å andra sidan ska vi ju till inspelningen av parlamentet på torsdag =D=D, kommer bli sjukt coolt, man undrar ju vilka kompiker det är som är där, man kan ju hoppas på Johan Glans! men det är högst osannolikt, han håller ju på med sin turn´e, jaja, det blir nog bra än då,
hoppas på att kunna få tag på typ en blå hårfärg, tror dock inte jag har tid med det och så hittar ju inte jag dit, får ge pengar till Emelie, så får hon/du köpa den till mig :P.

jaja, nu fick jag sms, och telefonen är vid tven så nu pallar jag inte skriva mer utan ska gå och kolla det..

Kommentarer
Postat av: Makrill

Nej jag tror inte heller han kommer =/
Lätt att jag köper åt dej. Om jag har pengar vill säga (A) hehe

2008-03-29 @ 18:12:55
URL: http://makrills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback