...

Jag blir typ svartsjuk, har funderat på det här med blogg ett tag, jag vill ju att många ska gå in och läsa, men å andra sidan tänker jag " varför skulle någon vilja läsa min blogg för" och det stämmer ju efter som att det är 2 pers som läser och de läser inte för att de vill utan för att vara snälla (lova ya <3).
och så går man in på blondinbellas blogg, en hellt vanlig tjej, eller vanlig och vanlig, lite rikare, lite snyggare?, lite mer intreserad av mode, men det borde la finns någe mer än mode man skulle kunna få folk intreserade av?
och förresen, jag tycker faktist mest hennes blogg utger sig för att handla om mode, för övrigt gör den la inte det så mycket?
fast när jag tänker efter är det nog jag som fattat fel, den ska nog bara handla om hennes liv och tankar så som min handlar om mitt liv och mina tankar?

Blir svartsjuk ialla fall, önskar att jag kunde skriva så där så att alla bara vill läsa,

Kommentarer
Postat av: Hedda

Tänkte bara säga att jag läser din blogg, och tro det eller ej, men den är intressant, annars skulle jag inte läsa den :)

2008-03-26 @ 13:26:21
URL: http://amberheart.blogg.se/
Postat av: lisa

JAG läser den blogg, jag tycker den är intressant :P

2008-03-27 @ 09:16:01
Postat av: Makrill

jag läser ju din blogg :)

2008-03-27 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback