...

Försökte skriva inatt man datorn cpade,

Hade en trevlig kväll igår, gick bort till stina vid 5 typ så gick vi upp till carina och sofi och hälsade på dom lite, sofi hade bakat goda muffins så vi käkade upp dom,
sen satt vi på sofis rum och glodde lite,
tills vi sen gick hem till stina, vi var assugna på chipps eller godis elelr nåt men det hade vi inget så det fick gå utan XD. (eller sen hittade vi det ialla fall efter melodifestivalen XD)

Melodifestivalen som saggt, den har vart rätt bra iår, gillade faktist de flesta låtarna i finalen,
Men, Charlotte?, hon fick ju inte vinna! fy vad hon sög, det var ju som om 2 15åringar skrivit låten,
och, ja frida som jag typ hejade på kom ju sist :S, men men hon kom ju till final ialla fall =D,
Öch Rongdal! dom var ju bäst borde ju vunnit!
Men om man ska tänka på vad som skulle gå bäst i europa så tror jag faktist BWO, men jag vet ju inte om jag tycker att låten var så där jåtteunderbar,
FÖRRESTEN Krister sjögren! den tror jag skulle funkat utomlands, den är välldigt tysk,
Men då kan man  ju fråga sig hur bra det gått för tyskland, men ialla fall XD.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Christer är pinsam :P haha

2008-03-17 @ 12:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback