...

Sitter i skolan, är arg och hungrig, men jag har ingen att ta med så då skippar jag att käka, vi hade pro på engelskan idag, jag pallade inte så jag skrev ett litet brev till läraren på baksidan istället om hur arg jag var, man jag tycker jag var lite duktig, jag skrev ju ialla fall på engelska XD, och så blir jag störd på den här datorn för den har inga hörlurar, så jag kan inte lysna på musik,
ska ialla fall hem till bruza ikväll, varör vet jag inte riktigt för det suger hemma, eller det beror ju på stina, om hon vill träffa mig finns det ju ialla fall en idé till att åka hem. men jaja, jag tror inte vi kommer träffas så mycket själva ialla fall.
Jag kan typ skriva det här, för jag tror inte hon läser, men det kanske är det jag vill, jag är smätt ledsen över att vi har glidit ifrån varandra, tänk för ett par sommrar sen då var vi med varandra konstant en hel sommar,och jag sov där hela sommaren, förra sommaren fick jag frågan en gång om jag ville sova där,
---
men som saggt jag har ju massa andra vänner, och ja, hon har ju Bosco, det kanske är meningen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback