Midsommar helg :)

Den bästa midsommaren någonsin :)
Åkte hem till Ange och Robin med Emelie och Bella,
Väl där så grillade vi och sen blev det sjukt mycket snack, vi pratade på i några timmar,
Mycket trevligt :). Tjejsnack lixom, ganska djupasamtal faktist :P.

Sen så sov Emelie och Bella hos mig, och stakars Bella fick sova på några dynor på golvet, förlåt för det!

och nu har Emelie sovit hos mig hela helgen för hon har jobbat, Det har vart mycket trevligt, mycket rat och se på tv och så :)
och idag blev det pzza ochfilmtittand med samma folk som jag firade midsommar med, sjukt trevligt :).

Och så fyndade jag på ÖoB idag med! Ett par skr för 60spen! assnygga med!
och diskborstar med då :P, 3 för 10 XD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback